sobota, 31 marca 2012

Płacz demona - Hinata



Mrs.N.:Wiecie co! Z dziwnych przyczyn nie mogłam wstawić do tej noci więcej obrazków!
Shi i Nobi-chan: Skandal!
Mrs.N.: Wiecie, ja rozumiem gdyby mi napisali: "Nie mżesz wstawić więcej obrazków bo to zajmuje za dużo miejsca". Ale nic takiego się nie pokazalo. A ja miałam jeszcze tyle fajnych obrazków T.T...
Mrs.N.: To może trochę nie pasować, ale kit z tym. Nie mogłam znaleźć fajnych obrazków z "Dark Hinatą", a ten mi się spodobał.
Mrs.N.: Zarąbisty obrazek. To wygląda uroczo - Hinata w czapce z daszkiem? Kawaii!!!



Mrs.N.: Nie ładnie tak podglądać, oj nie ładnie!
Nobi-chan: Czy to nie jest Kawaii?
Shi: Wszyscy wiedzą, a naru chyba jeszcze się nie kapnął, boże co za idiota. Właśnie dlatego go zmieniłam w opku.
Nobi-chan: Hay! Ja też go wymyślałam!
Shi: Tak oczywiście...
Mrs.N.: Fruit Ninja są Kawaii. Kiedyś zrobię całą galerię!
Imię: Hinata
Nazwisko: Hyuuga
Psełdonim: brak
Wiek: obecnie 13
Waga: 34 kg
Wzrost: 149 cm
Rodzina: Matka - nigdy o niej nie słyszałam, Ojciec - Hiashi, Siostra - Hanabi, Wuj - Hizashi(już death'now), Kuzyn - Neji
Kekkei genkai: Byakugan
Opis: Hinata była nieśmiałą i małomówną dziweczyn. Po odejściu Naruto pragnie się zmienić by pokazać ukochanemu, że dla niego zrobi wszystko. Naruto ratuje ją w dzieciństwie przed "gangiem" dzieciaków. Po swoim powrocie ratuje ją ponownie. Hinata jest zakochana w Naruto, ale boi mu się to powiedzieć nawet gdy stała się bardziej odważna. Ciągle kłuci się z Nejiem i właściwie to strasznie go nie lubi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz