niedziela, 18 marca 2012

Płacz Demona - Sakura

Shi: Co do tej postai mamy wiele planów, więc po ważniejszych notkach postacie będą aktualizowane.
Mrs. N.: Przed wami Sakura. Aaa... I jeszcze jedno, nie to, że faworyzuje Sakurę i dlatego jest tyle obrazków, ale podobały się mi i tak jakoś ich dużo.

 Sakura kotek


 Sakura i Narto. Fajnie wymyślili jej tą kamizelkę.

 Dark Sakura. Strasznie mi się tu podoba pomimo, że nie pasuje do opowieści.



 A to mamy obecnie na tapeci (18 marca 2012)




Fruit Ninja. Kawaii!

Imię: Sakura
Nazwisko: Haruno
Pseudonim: brak
Wiek: obecnie 13
Waga: 32 kg
Wzrost: 150 cm
Rodzina: Matka - pani Haruno, ojciec - nie wiem czy go ma, brat - to może później
Kekkei genkai: O tym też może później...
Opis: Sakura jest inteligentną różowowłosą (???) dziewczyną o zielonych oczach. Jest zakochana w... NIE, nie Sasuke. Surprise! Boom headshot! To może później. Oprócz tego ma swoją wielką tajemnicę. Wcale nie jest taka jaka może się wydawać. Mamy nadzieję, że spodoba wam się TA Sakura.

1 komentarz:

  1. Uh-oh. Jestem do niej trochę uprzedzona (trochę?!), ale mam nadzieję, że ta Sakura zrobi na mnie inna wrażenie. Trzymam kciuki ^^

    OdpowiedzUsuń